II nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista ds zamówień publicznych i zarządzania funduszami pomocowymi i administracji

Dyrektor 

Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach 

ogłasza II nabór na wolne stanowisko urzędnicze: 

Specjalista ds zamówień publicznych i zarządzania funduszami pomocowymi 

i  administracji 




Wymagania niezbędne: 

  • obywatelstwo polskie
  • pełna zdolność do czynności prawnych i  korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie: minimum 1 rok doświadczenia w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego jako członek komisji przetargowych odpowiedzialny za formalną stronę prowadzonego postępowania
  • przeszkolenie z obszaru zamówień publicznych
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • znajomość kodeksu cywilnego (w zakresie umów)
  • znajomość ustawy o finansach publicznych (szczególne zasady rachunkowości, planowania i sprawozdawczości obowiązujące w sektorze finansów publicznych)
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce, 
  • nieposzlakowana opinia,

 

Wymagania dodatkowe:

  • bardzo dobrej znajomość obsługi komputera (Excel, Word)
  • odpowiedzialności oraz rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • cechy osobowe i predyspozycje:

- rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych i odpowiedzialność za wykonywaną pracę,

- umiejętności analityczne,

- umiejętność pracy zespołowej,

- umiejętność pracy pod presją czasu,

- umiejętność radzenia sobie ze stresem,

- dobra organizacja pracy, dyspozycyjność,

- komunikatywność,

- wysoka kultura osobista, empatia;

 

Główne obowiązki: 

  • wykonywanie czynności związanych z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowych (funkcja sekretarza komisji przetargowej), czuwanie nad przestrzeganiem procedur oraz prawidłowością wykonywanych czynności
  • kompletowanie, porządkowanie i właściwie przechowywanie dokumentacji związanej z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego
  • współpraca z pracownikami komórek organizacyjnych w zakresie przygotowywania dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • sporządzanie stanowisk (opinii) dotyczących wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, pod kątem zgodności z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz zarządzeń Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach w sprawie udzielania zamówień publicznych
  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych
  • obsługa sprawozdawczości wewnętrznej i zewnętrznej, w szczególności wynikającej z przepisów prawa, zapytań organów kontrolnych, interpelacji oraz wystąpień obywateli
  • przygotowywanie danych niezbędnych do sporządzenia rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach celem przekazania Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych 
  • nadzór nad prawidłowym załatwianiem spraw administracyjnych  i gospodarczych oraz właściwym użytkowaniem i zabezpieczeniem mienia, 
  • kontrola merytoryczna polegająca na badaniu czy dane zawarte w dokumentach odpowiadają rzeczywistości, dokonane operacje gospodarcze były celowe z punktu widzenia gospodarczego i  zgodne z obowiązującymi przepisami prawa

 

Wymagane dokumenty: 

  1. list motywacyjny
  2. życiorys zawodowy – CV
  3. podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że jest obywatelem polskim
  4. kwestionariusz osobowy
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe i kwalifikacje zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem;*
  6. kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o kontynuacji zatrudnienia;*
  7. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, poświadczona przez kandydata za zgodność z oryginałem. *
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,

      Oświadczenia, o których mowa w punkcie „Wymagane dokumenty”  mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.




Miejsce i termin złożenia dokumentów:

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiemNabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds zamówień publicznych i zarządzania funduszami pomocowymi ” osobiście w siedzibie, Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach, ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze (sekretariat pokój nr 4) w godz        od 7 00 do 15 00 lub przesłać na adres: Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach               ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze 
  2. termin składania ofert: 21 styczeń 2022 r. W przypadku wysyłania pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach
  3. CV, list motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem,
  4. do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, 
  5. osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,
  6. osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.

 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej  http://bip.pzds.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Zarządu Dróg w Siemiatyczach.

Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach zastrzega sobie możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny.





Siemiatycze, 10.01.2022r. 




















Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

 

Administrator

Administratorem Pana/Pani danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach reprezentowany przez Dyrektora, z siedzibą przy ul. 11 Listopada 253, 17-300 Siemiatycze. Może Pan/Pani skontaktować się z nami osobiście, poprzez korespondencję tradycyjną lub telefonicznie pod numerem 85 655 26 80.

 

Inspektor ochrony danych

W celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzanych przez Powiatowy Zarząd Dróg                   w Siemiatyczach danych osobowych może się Pan/Pani skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem korespondencji e-mail kierowanej na adres: iod@pzdsiemiatycze.org

 

Cel i podstawy przetwarzania

Pana/Pani dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy 1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach będzie przetwarzał Pana/Pani dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrazi Pan/Pani na to zgodę4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Pana/Pani zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

 

1 Art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.);

2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);

3Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

4Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

5Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

 

Odbiorcy danych osobowych

Pana/Pani dane osobowe będą przekazywane uprawnionym instytucjom w szczególności na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W usprawiedliwionych przypadkach dane te mogą być udostępnione, na podstawie umów gwarantujących bezpieczeństwo danych osobowych, instytucjom świadczącym usługi serwisowe, gwarancyjne oraz wsparcia merytorycznego/organizacyjnego.

 

Okres przechowywania danych

Pana/Pani dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

 

W przypadku wyrażonej przez Pana/Panią zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Pana/Pani dane będą wykorzystywane przez 6 miesięcy.

 

Prawa osób, których dane dotyczą

Ma Pan/Pani prawo do:

1)      prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii

2)      prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3)      prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4)      prawo do usunięcia danych osobowych 

(o ile pozwalają na to przepisy prawa i  w przypadku wyrażenia przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych może Pan/Pani wycofać ją w dowolnym momencie. W tym celu należy zwrócić się pisemnie do Administratora Danych).

5)      prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Pana/Panią innych danych jest dobrowolne.

 

 



Metryka strony

Udostępniający: Powiatowy Zarząd Dróg w Siemiatyczach

Wytwarzający/odpowiadający: Jan Samojluk

Data wytworzenia: 2022-01-10

Wprowadzający: Paweł Aleksiejuk

Data modyfikacji: 2022-01-10

Opublikował: Paweł Aleksiejuk

Data publikacji: 2022-01-10